Recent Posts

Like This Blog ?

Ahad, 26 Disember 2010

Hormoseksual ? Saya Gay, Saya OK...


Skarang waktu subuh, nk wtpe ek ? Nde ni dh lame aku bace cuma td sdg aku berblog walking, terjumpa jgk.. Amik la ltok lam blog ni.

Terbaru,saentero rakyat Malaya gempar dengan video pengakuan terbuka lagi berani seorang lelaki melayu yang mengaku sebagai GAY dan merasa yakin jalan yang dipilihnya itu betul biarpun tahu situasi dan kondisi rakyat Malaysia masih belum dapat menerima hakikat tersebut.

Dalam sebuah video pendek kira-kira durasinya 2:42 minit itu,lelaki melayu tersebut yang bernama Azwan Ismail telah mengaku bahawa beliau mengambil masa yang agak lama untuk membuat pengakuan tersebut secara umum dan kini,hasilnya beliau mendakwa dirinya menjadi semakin yakin dan bersemangat untuk menempuhi masa-masa yang mendatang.

 
Bengom! Bleh dy ngaku terang-terang gtu ow.. bengom+gile pade binatang ag! Berat nanang! Rosok Blake ! 

Mungkin tidak keterlaluan untuk mangatakan bahawa,kini sudah tiba pada zaman di mana manusia sudah tidak lagi segan silu untuk berzina meskipun di hadapan manusia yang lain sepertimana dalam sebuah hadith Rasulullah SAW tentang gambaran peristiwa di akhir zaman.

Persoalan di sini,di manakah pihak yang berwajib yang sepatutnya terkehadapan dalam menjawab dan menangani isu ini??

Bila mengenang tentang azab siksa yang diturunkan ALLAH kepada Kaum Luth yang mengamalkan homoseksual secara berleluasa,dan juga bagaimana ALLAH telah melenyapkan sebuah generasi ketamadunan Rom di Bandar Pompey akibat daripada segala aktiviti ini menjadi status "halal" dalam masyarakat mereka,rasa gerun terus menerjah apakah suatu hari nanti giliran Malaysia pula untuk mencatat sejarah yang sama??

Ayuh,marilah kita sama-sama menentang pergerakan yang begitu bahaya ini dalam usaha menyelamatkan seluruh generasi manusia di bumi pertualang ini daripada terus menjadi hamba penjajahan moral dan penyakit sosial yang parah.

huh... fikir2kn la...ngntox.bye.. Salam..

3 komen ! anda pula ?:

Yan berkata...

cakap macam takde agama je mamat ni.. Nabi tak mengaku umat..

salam dik..
jemput undi anak akak ye
http://www.mayaqarmyla.net/2010/12/jom-vote-adik-dhuwa-haziq.html
tq

Ilmu komputer pemula berkata...

Salam deh tuk Ipni dan Upin, ulih maca basane mumeti rek

~Arif~Asyraf~ berkata...

memang xde agama pon.... agame dh reject awal2.. ok.. i undi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !