~mood : Diploma Elektronik Komunikasi - Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah , Shah Alam

Recent Posts

Like This Blog ?

Sabtu, 26 Mac 2011

Suka Gambar Lucah (Balasan Dunia)

Untuk tatapan umun , dan khas untuk yang mempunyai masaalah.....yang suka
melihat gambar lucah......

Subject: Diserbu wanita bogel 

Sebagai pengajaran dan peringatan bersama ..

Diserbu wanita bogel - mingguan perdana 18 mac 01

Seorang lelaki jemaah haji dari negara ini mendakwa dia diserbu oleh
sekumpulan wanita bogel di tepi Kaabah. Pendakwah Ustaz Hj Safuan Fathy
berkata, berikutan itu lelaki tersebut lari tidak tentu arah hingga ramai
yg menyangkanya tidak siuman. "Dia juga menangis teresak-esak seperti budak
kecil ketakutan," kata Ustaz Safuan.

Menurut beliau, peristiwa membabitkan lelaki berusia 40-an itu diceritakan
kepadanya oleh seorang rakannya yg kebetulan menguruskan jemaah haji pada
tahun
itu. Rakan saya bertanya kpd lelaki berkenaan apa yg menyebabkan dia
berkelakuan
begitu secara tiba2.

Pada mulanya lelaki tersebut enggan berterus-terang tetapi setelah didesak,
katanya
dia diserbu dan disekat oleh sekumpulan wanita bogel semasa hendak
memulakan tawaf. Menurut lelaki itu, kesemua wanita tersebut berbogel dan
dia juga tidak nampak lelaki atau wanita yg berpakaian melainkan kumpulan
wanita berbogel itu sahaja.

Katanya, mereka halang dia dari masuk ke kawasan Kaabah. byk kali juga dia
cuba
merempuh tetapi gagal. akhirnya dia rasa tidak bermaya hingga menangis
ketakutan,"
kata ustaz safuan. menyedari mungkin ada dosa berat yg dibawanya, lelaki
itu turut memohon ampun kpd Allah byk2 hingga kelakuanya menarik perhatian
anggota jemaah lain.

Rakan saya yg juga seorang ustaz bertanya kpd lelaki itu, apa yg dia agak
jadi punca. seperti mula lelaki itu agak keberatan. sungguhpun begitu, dia
kemudian mengakui
dirinya adalah pengemar gambar atau video lucah." ustaz safuan seterusnya
berkata, petanda kegilaan lelaki terbabit terhadap bahan2 lucah ialah dia
banyak menyimpan
sama ada gambar, buku, VCD, serta sering melayari laman web bogel utk
memuaskan nafsu.

"Menurut lelaki itu, dia gemar benda2 lucah itu sejak bujang lagi. setelah
berbelas tahun kahwin pun hobi itu masih tidak dapat ditinggalkan. Dia
sudah jadi seperti penagih;" katanya.

Menurut Ustaz safuan, dari pengakuanya, lelaki itu mendakwa isterinya juga
sudah
tidak mampu berbuat apa2 utk mempengaruhi dia tinggalkan tabiat buruk itu.
"Yg peliknya, pada mlm sejurus sebelum dia keluar ke lapangan terbang utk
ke
tanah suci, dia masih lagi sempat tonton video lucah sebelum berlepas.
sebelum itu,
dia menghubungi seorang kawanya yg hendak berangkat ke jepun agar belikan
dia
beberapa majalah lucah utk koleksinya," katanya.

Lelaki itu menceritakan demikian di hadapan rakan Ustaz Safuan sambil
menangis sesal. Sehubungan itu, dia dinasihati agar bertaubat nasuha dan
bertekad tidak akan
mengulangi perbuatan terkutuk itu lagi. "lelaki itu bersetuju. Dihadapan
rakan
saya itu juga, dia menelefon isterinya di tanah air agar minta bakar semua
bahan
lucah yg ada dlm simpanannya.

Dia kemudian menghubungi rakanya di jepun minta jgn beli majalah porno yg
dia pesan sebelum itu. Atas kehendak Allah, Ustaz Safuan, lelaki berkenaan
akhirnya kembali bersemangat dan berjaya menyempurnakan ibadah hajinya
hingga selesai tanpa sebarang gangguan. Kumpulan wanita bogel itu juga
tidak muncul2 lagi selepas itu"

7 komen ! anda pula ?:

HairiAks berkata...

HAhaha..
tu lah akibatnya kalau suka sgt tgok bnda lucah..
Dah nak pergi haji pon sempat kirim beli mjalah lucah..
mmg hebat org ni..
So, tepuk dada tnya selera kan.. :)

~Arif~Asyraf~ berkata...

ha3...
btol2... giannye dy kat bnde lucah...
truk la....(Skrg da bertaubat!)
jgn ktuk lebih2! :)

Mikah Lurima berkata...

wow!!! siyesz best cerita ni. apa2 cerita pasal org g haji mmg best r. insaf y'allz~

CWL wanie LovelA berkata...

herm...nafsu lelaki nie bahaya

czueka zulaikha berkata...

tu dia Allah nak bg petunjuk sekelip mata je berubah..

Tanpa Nama berkata...

terpulang lah. kpd.
remaja skarg. trmasuk
lah. Sya. setiap perbuatan yg.
buruk yg kita laku kan d. muka bumi.
ini. tuhan maha segalanya.

Tanpa Nama berkata...

semoga ia d. tmpat kan
yg indah. amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !