Recent Posts

Like This Blog ?

Sabtu, 25 Disember 2010

Buat Duit Free ! Senang jer !

Bosan ! Hem, dh la duk kat kg, panas! Tp nasib ade gk line wlaupon juz 1 bar. huh! tp xla truk sgt, mgkin sbb xde org pakai kot..erm... tgok la pic bwah ni.. 




huh! lembak gler! Dh la pnas..huh! Tp pape pon luangkan mase ngn blog tersayg ak nyh.. Post kali ni tngtg duit free! sape nk duit free ? Sng je, yg ak ajar ni simple but nk ckt kesabaran n pgorbanan je. Sape suke menulis? erm.. berblog la.. Sbnarnye sape yg ade blog tu bleh la uat duit slow2 dgn mmpmerkan iklan2 kat blog anda. ade yg brbyar tp yg aku gne ny free je. Sponsor aku ny by Nuffnang 




Dah 1 buln lebih aku urus blog ni, td ak buke la lmn web nuffnang n login.. ha?? Dlm akaun aku ade somtng...hehe... RM1... RM1 je? hem...syukurla ngn pe yg ade pade xdpt langsung. Pas2 jdi la smgt ckt.. Erm.. n sbb tu la aku tlis ni coz nk gtaw korg.. Ane tau, bleh la uat duit poket ckt2. Aku tau nde ny dari surat kbar. Ade yg pompuan tu.. laman web dye redmummy.com. Pendapatan dy 10k sbulan! pergh! xpyh keje pon. Juz jdi blogger je. 


Ni la money yg aku dpt tu... 




Sumeny Rm1 je. Penerangan dy camni "Bonus CTR
Untuk menghadiahkan blog yang mempunyai rekod kempen yang bagus, Nuffnang kini memberi ganjaran bonus kepada blog yang mencapai CTR (Click-through ratio) dari 0.2% dan ke atas bagi kempen baru yang disasarkan ke blog mereka. Nilai ini berdasarkan purata standard industri"

Tgok tu... carta bar nuffnang untuk ari ny.. xla bnyk sgt.. Bleh la pade xdop truh. Sape2 hok ade blog tu bley r gne iklan ny n letok p lau nk ltok bia r blog tu rmi org bace.. baru pergh! ni.... klik gambar untuk lebih jelas..





Sape nak cuba tu bleh la cuba... try je dlu.. ane taw... ok! papai!!! Salam..

0 komen ! anda pula ?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !