~mood : Diploma Elektronik Komunikasi - Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah , Shah Alam

Recent Posts

Like This Blog ?

Sabtu, 11 Disember 2010

Belajar Mengawan Di Sekolah



Sekarang ni heboh pendidikan seks nak diajar di sekolah... Pendidikan seks atau nama lainnya, pendidikan mengawan akan diajar kepada kanak-kanak yang masih belum tahu mengawan untuk tahu mengawan... Subjek ini bertujuan untuk mengajar mereka agar tahu untuk buang anak dengan cara berhemah...

Apa rasional nya subjek ni didedahkan kepada anak-anak muda? Adakah untuk mengurangkan kelahiran puak gay dan lesbian di Malaysia? 

Sebenarnya tiap mende itu datang bersama kebaikan dan keburukannya yang tersendiri... Kita tak boleh nilai sesuatu berdasarkan pendapat kita semata-mata... Orang lain pun ada pendapat masing-masing... So, bagi aku sendiri aku rasa mende ni ada baiknya jugak... Buruknya tetap ada tapi manalah taw kan kalau ianya memberi kesan positif nanti... 




Subjek ni nanti bukannya nak ajar wat seks mahupun senaman tangan pun... Ianya sekadar pededahan awal pasal keunikan dan fungsi organ seks masing-masing... Rasanya lah... Hehe... 




Tapi aku rasa pendidikan tentera pun perlu lah... Manalah taw Malaysia nanti nak perang ke kan... Sekurang-kurangnya kita boleh taw jenis bom yang membunuh kita sebelum mati... Kah3

sumber : sayafaiz

1 komen ! anda pula ?:

cinta rasul berkata...

klu d negara kafir,mende ni mmng dh lame.diajar plak cara seks bebas yg selamat.allahuakbar!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !