Recent Posts

Like This Blog ?

Khamis, 9 Jun 2011

Mintak Maaf ! Aku Mintak Maaf ! Aku mohon MAAF pada semua Blogger ! :(



Huk3 .. lepas solat subuh, aku terus buka komputer, lagipun semalam aku tak BW, malas . Tapi sebelum tu aku buka ape yang wajib dulu, hik3... mula2 buka.....


1. Facebook, 




2. Blogger.com, 




3.Nuffnang 




dan baru la aku BW, kadang2 aku bukak email macam pagi ni ... 
1st aku nak berterima kasih kat somebody yang dah tgur aku . 
sape ? ni dia >WanCikguMuzik , aku tinggalkan link aku kat situ , then dia singgah aku , pas2 dia ckp ade something nk ckp , ape ek ? humm , then dia add aku kat fb , aku pun chatting la ngn dia , dia bagitahu aku , ramai yang bengang dengan blog aku nih (dgn empunye blog skali kot) . huhuu~ Nape bengang ? 


CikguWanMuzik!! cakap ramai org yang panas dan banned aku dari shoutmix dia. hah ? betul ke ? knape ? CikguWanMuzik!! ckp aku buat spam kat blog org ? adoy ! Sumpah tak der !! Tapi tu lah realiti .. minx maaf laa pada semua pemilik blog yang rase aku dah spam tu , internet kat rumah aku slow ckt , so kadang2 aku shout dia tak keluar , aku shout lagi sekali , baru keluar , kadang2 berulang kali , so , aku boleh buat kesimpulan semuanya disebabkan connection internet aku yang slow tahap GILA , huh ! celcom la nih ! aku pun jarang bw disebabkan internet yang slow, buktinya aku banyak dapat trafik dari facebook , ni buktinya stat kat blogger..


Klik Klau Tak Jelas
ok ? tgok ? facebook banyak kan ? klau shoutmix ckt jee , dan aku pun tahu perbuatan spamming ni tidak disukai masyarakat , huk3 ...! ok ? AKU MINTAK MAAF SANGAT-SANGAT DAN UNBANNED AKU DARI SHOUTMIX KORANG ! PLSSSS ! antara salah satu blog yang aku tahu ialah Oh!(Sern) coz bila aku nak shout , dia tunjuk shoutmix camni..




mintak maaf , aku tau aku slah , so mintak maaf yer.. ? Salam ..


note : 1. jangan SPAM shoutbox orang ! 
          2. Sape2 yang dah baca like post ni k ? 
          3. Tinggalkan komen anda ... 
          4. UNBANNED AKU !! hee~~ 


Papepun Thanks to CikguWanMuzik!!

12 komen ! anda pula ?:

wan_cikgumuzik berkata...

Kau pastu akan dimaafkan.. insyaalah...

Sern berkata...

wow. blog aku ditag? haha.. Okay, memang aku ban ko bro. Aku agak panas apabila ko dok 3 kali hantar benda sama..time tu, aku tengah chat dengan seorang blogger nama adiela. Blogger sarawak. memang petang tu, aku dan dia prasan ko dok antar benda sama. jadi, aku amik tindakan ban ko dari shoutmix. Sebab malas nak memanjangkan hal ni sebab bukanlah satu isu yang besar. jadi, kawe pun unbanned la demo dari shoutmix kawe deh. kawe harap saem ni biarlah moleh..biarlah kalu nok kito ni klik gak, tokse la anta benda hok samo jah ke..? tentu kalu demo, kawe wak bendo hok samo gitu, kawe sero demo pun marah gok keh? jadi kawe minto maaf deh kalu kawe blok demo dari shoutmix kawe male..kawe doh unbanned dah demo. demo pehe ko kawe kecek klate ni.. Kepada cikgu wan, tq lah eah sebab ang dh klearkan segalanya. sern ni malas nak sound2 orang direct..takut nnti lain jah jadinyo..okay, now everything clear dan happy blogging!

~Arif~Asyraf~ berkata...

huhuu , biase la , aku antar nde same , tp bukan 2,3 kali skaligus , lagipun aku prasan smlm ade yg banyak sekaligus .. tp minx maaf, aku mmg xder niat .. huuuhuuu~ sos sad~ :(

Sern berkata...

just forget about it. happy blogging eh! smaa-sama la kita tingkatkan kualiti kita sebagai blogger ni..contohi mcm bro ben, cik epal..cik yuyu dan seantero..=)

~Arif~Asyraf~ berkata...

huk3 .. tenx sern ! heehee :)

rayne rawt rawt berkata...

wwoooo .. arif . ingat ni . semua manusia buat kesilapan dan jangan sesal sangat dengan kesilapan mu tu . sebab kite belajar dari kesilapan kan . tapi jangan lah tiap2 hari buat silap ! aku pon marah ! ok ? nasihat rawt rawt untuk arif . peace .

p/s : makin pemes mu lening !

~Arif~Asyraf~ berkata...

huhuuu~~ tenx zereen ! hehe ~~ yang trus2 menyokong aku ! huhu ~~

FREEDOM FOR WHAT berkata...

visit here

Mia Liana berkata...

perasaan arif ada tinggalkan mesej kat blog muaz tadi. kalau ada apa2 tanya je akak direct..

apa-apa pun, shoutbox kadang memang macam gitu kalau connection slow.. perkara biasa... dah jangan sedih2... kuatkan semangat ya...

Mar berkata...

xpa itu pengalaman dalam dunia blog kan..:)

Unknown berkata...

biasalah.....ko tenang je k....;p

~Arif~Asyraf~ berkata...

Mia : ylah , tgok 2,3 blog asyik promote video mia yang sal blogger of the year tu , nape org lain xsertai jgk ? hehe ..ye2.. tenx ...

Mar : memang pengalaman yang pahit . hek3...

Pezol : hehehe , ylah2 , dah bole tenang ckt2 nih.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !