~mood : Diploma Elektronik Komunikasi - Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah , Shah Alam

Recent Posts

Like This Blog ?

Sabtu, 18 Jun 2011

Kisah Sepasang Kekasih l JOKE



Nora menjemput pakwenya.. Hamzah untuk pergi kerumah berjumpa kedua ibubapanya sambil makan malam..Kalau Hamzah bersetuju.. Nora berjanji akan tidur bersamanya selepas makan malam tersebut.. Setelah berfikir agak lama.. akhirnya Hamzah bersetuju dan membuat beberapa persiapan... Dia lalu pergi ke sebuah farmasi dan bertemu dengan pemilik farmasi tersebut untuk meminta nasihat dan tunjuk ajar.. 


Hamzah : "Pakcik.. Malam ni.. buat pertama kalinya saya akan meniduri kekasih saya jadi saya ingin membeli ubat yang paling baik untuk menguatkan ketahanan dan mempercepatkan ransangan..saya juga ingin.. membeli kondom yang paling tahan.."

Pemilik Farmasi : "Berapa banyak kamu mahu kondomnya?"

Hamzah : "12 keping.. kerana saya mahu mengulangi sebanyak 12 kali"

Selesai berurusan di Farmasi tersebut... Hamzah terus balik ke rumahnya... Malam pun tiba.. Di Rumah Nora... Hamzah duduk di sisi makwenya itu..berhadapan dengan kedua orang tua Nora... 30 minit berlalu.. Hamzah banyak tunduk dan malu-malu.... akhirnya selesai makan malam... Nora berbisik pada Hamzah...

Nora : "Saya tidak menyangka yang abang ni pemalu orangnya.. tapi bagus juga.. mesti ayah tidak ada alasan untuk menolak perkahwinan kita nanti...'

Hamzah : (Sambil berbisik) "Abang tak sangka.. ayah awak tu rupanya seorang pemilik Farmasi..

21 komen ! anda pula ?:

Azreen Zunairah berkata...

alahai...sah2 kena reject..hahahaha

zureen berkata...

hahahha! memang sah kena reject hamzah ni.. ;p

~Arif~Asyraf~ berkata...

hahaha , yup2 .. ntah laa , xtau kisah selanjutnya .. huk3..

rayne rawt rawt berkata...

geli ketiak . hahaha

~Arif~Asyraf~ berkata...

HAHA , nape geli ketiak lak ? huhuu~

Fathiah Hamim berkata...

adehh rejected!

~Arif~Asyraf~ berkata...

huk4.. reject n kantoi !! huk3..

wan_cikgumuzik berkata...

haha... kantoi...!!

~Arif~Asyraf~ berkata...

huk3... cdeyh plak ... hahaa..

fyna berkata...

erk.
x psl2 je.
hehehe.
:)

raima berkata...

errrrrrrrrrrrrk~~

♥ MS ♥ berkata...

sah kena reject terusss. HAHAMPEH

ZouL berkata...

hahaha..kelakar gile.

Blog Aku Punyer:Cara tambah traffic yang sempurna

| Princess Diary | berkata...

mesti kena reject.. hahaaa :)

alif haris berkata...

ahahahhaha ! kantoi busuk! :D

FarHANa aZwA berkata...

haha klako betui...haha

M Fizan berkata...

takde harapan :P

ejoy berkata...

hahah...ambik kau...dah kantoi

noraini azhari berkata...

hahaha.. naseblahh..

JackSyazwan berkata...

taubat x tahan pnyaa..adeh2...

Mz Nik berkata...

miahaha lawak klako tull

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !