~mood : Diploma Elektronik Komunikasi - Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah , Shah Alam

Recent Posts

Like This Blog ?

Isnin, 2 Mei 2011

Hehe ! Metered Earning !

Klik Gambar Untuk Jelaskan

hehe .. dah lama nenunggu , baru dapat "meter earning" .. walaupun sedikit tapi boleh la bagi blogger yang masih baru macam aku ... anda macam mane ? so rajin-rajin la Bw ke pape , tapi aku tak layan pun blog ni ... tapi tetiba Nuffnang bagi duit poket ... huhu .. Lagipun ranking blog aku kat Alexa bukan tinggi sangat .. tgok pic kat bawah ... 




da nampak ? hehe ... bye2 .. salam .. :)

7 komen ! anda pula ?:

amercorner.co.cc berkata...

weh .. bosan nye nak comment kat sini .. set up pop out kan comment boleh erk? erm .. best best dapat metered earning .. aku x tahu ape benda tu

~Arif~Asyraf~ berkata...

hehehe ... ye2 .. senang wy pop out .. lagi mudah .. da buat pun .. :)

czueka zulaikha berkata...

wahh masyuk ^_^
air masak special 1 cawan blanje :)

~Arif~Asyraf~ berkata...

heehe ... :)

MissSyarniFarida berkata...

bestnya dah dapat metered earning, nie ada 20sen ja kot, haha sadiss bai

Syuxer berkata...

aku dah lama nk dapt BE..x dapat2 lagi..doakan aku ye..:)..

~Arif~Asyraf~ berkata...

hehe .. amin2 ... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !