~mood : Diploma Elektronik Komunikasi - Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah , Shah Alam

Recent Posts

Like This Blog ?

Jumaat, 22 April 2011

Celcom Kolony ! Thanks Nuffnang ! BE ke-4 baru !


Alhamdulillah... huhu ~ Celcom Kolony kini menjadi BE ke-4 .. BE aku tak lah banyak macam orang lain tapi ade laa... Celcom Kolony tu baru lagi , semalam kot , Tenx kepada sume yang BW kat sini , komen2 , dan yang sudi follow aku...

so , sapa-sapa yang nampak iklan berkenaan terpapar , rajin-rajin la tangan untuk klik , hehe ~ Tak pee , aku klik korang balik , juz shout kt shoutmix , jgn komen yaa.. hahahaha .. Rajin-rajin la korg BW supaya dapat BE yang UMPH !! haha .. anyway , tenx Nuffnang !

4 komen ! anda pula ?:

Twinkle Syera berkata...

syera ade jek nuffnang tp xtau cam ner nk gune.. huhu.. leh tlg ajar?

laskar pelangi berkata...

wah! tahniahhh;))

QUEENPINK berkata...

salam.

jemput join ga.

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/queenpink-lucky-follower.html

EkaBukanMakcikKau berkata...

aku paling banyak dapat dari BE pon 9 hinggit jeh . okay ahh tuh boleh ahh buat beli nasi lemak tmbahkan berat badan , heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !