~mood : Diploma Elektronik Komunikasi - Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah , Shah Alam

Recent Posts

Like This Blog ?

Isnin, 28 Mei 2012

Iphone Dijadikan Kamera DSLR

Sekarang, zaman teknologi serba canggih ...Iphone kini boleh di modified sehingga jadi kamera DSLR..

Banyak lagi gambar yang boleh dilihat bagaimana Iphone tersebut dimodifie...


 Hebat betulkan Iphone...

credit : DePalma

17 komen ! anda pula ?:

emeliena berkata...

perghh! ohsem ;]

gnesop berkata...

hebat!
tp x der iPhone.. heheh

SP (spudinpunya) berkata...

haha ...yela tuh ...erm ..menarik gak ..follow sini

SP (spudinpunya) berkata...

ni aku tinggalkan link ..tengok tau

http://www.spudinpunya.com/2012/05/admin-blog-ni-suka-dengan-penulisan-sp.html

amirul ilham berkata...

nice blog ....good blog....blogwalking come back

Muar berkata...

kalau macam ni bbeli iphone je tak pyh beli dslr haha

thomas berkata...

Boleh tahan ke Iphone dgn lens besar tu?

Adylia Qarissa berkata...

terbaik laa..tak yah beli dslr :p

ejulz berkata...

canggih.. hehe

FARHAN berkata...

xdk duet... ;P

fyna berkata...

wow...
kalau mcm tue nak guna iphone gak lah..hehehe...
dslr fyna tue jual blk..

ZiErWa zAiNaL berkata...

daebak.. nk stu la mcm tu,.hehe

uncle berkata...

uncle ada tengok ..info pasal nih..mmg iphone boleh buat macam-macam.

caliph shuriken berkata...

mmg menarik laa iphone cmni ^^

Azza Afdzal berkata...

camera ada tp iphone pulak xda..
mcm nae nak buat ney hahaha

Acik Ain berkata...

srius kaa edit jaa nie ? pelik !

Riswin Zahari berkata...

wow seyes? amazing! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !