Recent Posts

Like This Blog ?

Sabtu, 9 Julai 2011

Cek Nuffnang Pertama dah Sampai !




Salam semua ! Terutamanya kepada blogger2 yang sedang asyik BW sekarang , hehe , dah lame aku tak BW coz sibuk dgn sekolah campur ngn internet yang slow gler2 ! Tapi cuti ni rindu plak nk buka blog aku nih ! huhuu ~ aku dah mula "bad mood" ngn blog aku skrg coz templatenye yang HODOH ! Tak tau da nk cari kat mane , huk3 .. kali ni aku juz nak share psal cek nuffnang pertama dah sampai pada 3/7/2011 ! dah lame aku tanye nuffnang coz ingtkan dah takjmpe rumah aku , tapi Alhamdulillah.. huhu ! Teruja aku dibuatnye !! hehe , ceritanya begini...

Time tu aku balik sekolah , balik ngn motor ngn geng aku , aku trus masuk bilik , tetiba nampak sampul surat berwarna putih atas meja komputer . Aku pun try la bukak n tgok2 , waaa ! 1st ayat dia "By The Order Of Nuffnang Sdn Bhd" waaaaa !


hehe , terima kasih sangat2 kat Nuffnang ! sebenarnye family aku panggil mkn , so aku stop kat sini ... hehe ... Salam :)

12 komen ! anda pula ?:

Mr Labu berkata...

wah... masuk la... haha.. rezeki tu...

~Arif~Asyraf~ berkata...

hehe , ckt je ..

Unknown berkata...

tahniah bro....hanya aku jer yang masih baru dalam nuffang....site gilteri pun tak dapat lagi...tah kenapa tah....

harrazdani berkata...

tahniah bro...happy blogging

SRenungan berkata...

waa..tahniah2..
saya nye belum smpai2 lagi..
bila la agaknya.. :)
SEBAGAI RENUNGAN

Unknown berkata...

tahniah!! masyukk la tu..leh la blnje jijah..hee

COF berkata...

Selamat ya sob..., salam kenal dari Aceh.

Tanpa Nama berkata...

woaaa..

tahniahhh! tak pernah lagi merasa cek nuff niyh.. :)

betul tak betul tak?

fyna ahmad berkata...

rezeki tue.
congrats~

Shida Radzuan berkata...

tahniah yer =)

lynda salim berkata...

congrates :)

lelong kerusi murah2 je .

Unknown berkata...

congrats!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !