~mood : Diploma Elektronik Komunikasi - Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah , Shah Alam

Recent Posts

Like This Blog ?

Selasa, 5 Jun 2012

Gembiranya Rasa Hati Aku !

Assalamualaikum .. heew hew ~ dah lame aku tak tulis blog . Malam ni aku happy sangat bila masuk blog aku . Korang buat ape ? tido ? blogwalking ? hahaha . Apa yang aku happy sangat nih ??
Huhuu .. sabar yee .. Antara yang aku paling gembira ialah ..

wahhhh ! walaupon tak seberapa , aku still bangga dengan sesiapa yang like page aku sebab ada aku pakse ? atau sesetengah blogger tu buat popup like pages yang bagi aku menyusah dan melambatkan masa semata-mata nak dapatkan like yang banyak . Lantak ah !


Yang ke-2 , aku happy sangat bila angka subsciber feedburner aku dah mencapai 802 , walaupun kadang2 turun , tapi semenjak aku sedikit aktif ni , angka subscriber semakin meningkat ! thanks !

Yang ke-3 ? whooooooooaaaaaa ! hhuuuhu !! malam ni baru cukup 1000 follower kire syukur sangat2 ! sebab follower datang dari orang yang betol2 nak follow . Tapi dulu semenjak stat berblog adelah mintak2 orang follow balex ! heheee ~




Antara top 5 source yang bagi trafik kat blog nih adalah seperti gambar di atas , atau dengan senang aku senaraikan :

  1 : http://www.google.com.my

  2 : http://www.facebook.com
  3 : http://www.busuk.org 
  4 : http://www.youtube.com
  5 : http://www6.cbox.ws 



uv blog aku tiap2 hari hanya antara 200~300 je setiap hari . Dan tu pon dah cukup hasil bantuan Nuffnang yang selalu bagi BE walaupon sedikit ~ heheee ~ Selamat Malam ~

32 komen ! anda pula ?:

Dakara berkata...

setuju pasal pop-up suruh like page tu, a bit annoying =="

by the way, tahniah, nak jugak dapat 100 follower, tapi macam lambat lagi je, hehee :D

Dakara berkata...

eh tertinggal 1 kosong. 1000 =D

kaishin berkata...

aku pun tak paksa sapa2 suruh follow blog aku..nak follow silakan taknak pun takpe hehe
tahniah follower dah makin ramai :)

~Arif~Asyraf~ berkata...

heheee :) tima kasehh :)

Zati Novelis berkata...

wahh ~ ade gambarr kite laaa .. hahaha xD

Hans berkata...

tahniah :-)

putryteya berkata...

patut pun hepi semacam je . tahniahh , heheh .. :)

Eein Azryn berkata...

Hehe. Saya pon nak follower ramai. Tapi kalau follower tu tak tegur saya tak best jugakkan? Huhu. Btw, tahniah. :D

zana berkata...

tahniah

SP (spudinpunya) berkata...

tahniah bro

Muhammad Naqib berkata...

Wah..,Best2..,

Sally Yatiey berkata...

Tahniah :D hehe

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ berkata...

hahaaa , terbaik laaa ..

syiela berkata...

tahnish.. makin bertambah

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

tahniah ye :)

Aida Omar berkata...

bila kita tak memaksa orang kita sangat berpuas hati kan? hehe. tahniah..

NoRaQiLah JohaRi berkata...

dtg blogwalking ke cni =)
tahniah ye =)

http://noraqilahjohari.blogspot.com/

~Arif~Asyraf~ berkata...

heheee :)

Beckhrooy berkata...

buat apa? jenguk blog ni hi2

azie namico berkata...

jejalan kat sini kot..

KorN berkata...

wahh dah beribu seyh.... tahniah2

CikMai berkata...

perghh dah ribu dahhh .tahniah

Miss Red Apple berkata...

Alhamdulillah...:) teruskan berbloging

Permata ™ berkata...

tahniahlah...erk..popup like fanpage tu menyusahkan ek?kalau mcm tu.sy akan buang sy punye...huhu..TQ

zana berkata...

teruskan berblogging :D

cendol berkata...

tahniah ye :D
mmg popup like tu sgt mnyakitkan hati..mnyampah

Tinta Lana berkata...

Salam..sejujurnya, lana pun agak annoying dgn FB popup tu..nampak bebenau 99% peratus tujuannya tuk memaksa.. baki satu patus tekan pangkah je..heh3.

Takpa,pelan2 sudah.. :)

drzira berkata...

waaahh tahniah!!!

chemija berkata...

tahniah la ye^^

Cik Kay Jue berkata...

wow... tahniah.... :)

yahya berkata...

wow,, how come,,,?? gak jijik tuh..

TiranaAduka berkata...

salam bro....
nak mintak tunjuk ajar...
Nape mejoriti blog ada nuffnag nie....
kene beli ke bro iklan mereke..
Still blur la..
Bro...nanti tinggalkan komen dalam sini...
http://aku-saya-alam.blogspot.com/2012/06/tahun-1990.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !