Recent Posts

Like This Blog ?

Sabtu, 17 Mac 2012

Teknologi Lebih Pantas dari Kelajuan Cahaya !

Mengenai Tenaga VNP AFTL

Merupakan hasil kajian selama 30 tahun oleh Pengasas AFTL, Dr. Mohd Yusoff Hussin M.D (A.M). 


Teknologi AFTL~ “Teknologi Lebih Pantas Dari Cahaya Alhayat” menghasilkan pengecilan jisim sesuatu bahan, sehingga berupaya mengeluar tenaga “Virtual Negative Photon ~ VNP” yang boleh dirasai dengan tapak tangan, dari jarak 1 ke 20 cm dari produk AFTL. Insya-Allah, sesiapa saja boleh merasainya sendiri.



Tenaga VNP AFTL adalah asas atau “building block” kepada “cas-cas negatif tidak ketara” yang sentiasa diperlukan oleh “cas-cas positif ketara” untuk membina apa sahaja jisim baru yang diperlukan oleh interaksi tubuh dan minda manusia dalam bentuk BIOPHOTON. Tanpa aktiviti ini tubuh dan minda mungkin tidak berupaya berfungsi secara optima.

Kandungan VNP di kesetiap produk AFTL membantu meningkatkan pengaliran oksigen di keseluruhan anggota tubuh. Dengan bertambahnya aktiviti ELEKTROLISIS ini, secara langsung mengoptimumkan pembentukan kandungan BIOELEKTRIK yang sangat diperlukan untuk oleh tubuh dan minda untuk beroperasi dengan lancar.

Apabila ini berlaku, kesannya kepada minda, potensi minda yang biasanya 5% hingga 10% akan meningkat kepada lebih daripada 10%. Potensi minda manusia sebenar akan mula TERSERLAH. Bila ini berlaku pengaliran idea menjadi pantas dan bernas.

Di samping itu, sebagai asas utama untuk setiap produk AFTL , VNP menjadi pemangkin keseimbangan kedua-dua pola diri iaitu Pola Positif dan Pola Negatif yang apabila diterima secara terus-menerus, insya-Allah akan menghasilkan Ketenangan Diri.

VNP mempunyai ciri-ciri “tiada frekuensi”, iaitu “Tenaga Hening” yang “menstabil” semua keadaan.

Secara tidak langsung, di dalam Al-Quran Surah An Naml ayat 38 ada menerangkan mengenai penggunaan tenaga VNP AFTL. Ianya juga didefinisikan sebagai satu bentuk TENAGA HIDUP yang mengisi ruang di alam maya ini yang dianggap oleh pakar-pakar fizik sebagai tenaga tanpa batasan untuk dunia masa depan yang giat dikaji.
Dalam istilah sains di panggil Zero Point Energy.

Juga dikenali sebagai ELECTRICAL WHITE LIGHT.

Ia tidak dapat di LIHAT tetapi ianya dapat di RASA seperti angin.

Merupakan Nur yang suci, sangat bertenaga, pantas lebih laju dari cahaya, selamat, tepat dan tiada sebarang alat boleh mengganggu pergerakannya tidak seperti tenaga-tenaga lain seperti aura, chi, tenaga dalam dan lain-lain.

Bersifat natural dan berupaya mengharmonikan apa saja tenaga negatif atau tenaga kotor di sekitar kehidupan kita.

Bersifat tenang lagi menenangkan penggunanya.

Tenaga yang serba hadir di mana-mana (omni present). Apabila digunakan kelajuannya lebih pantas dari cahaya.

Tidak ada batas jarak batas jarak yang mengurangkan keupayaannya.
Kuasa menarik dan menolak seperti magnet (negative entropy), bertepatan dengan undang-undang penarikan sebagaimana besi berani yang boleh menarik apa sahaja.

0 komen ! anda pula ?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !