Recent Posts

Like This Blog ?

Isnin, 16 Mei 2011

Cara Mengubah Window 7 kepada Window 8 l how to transfer windows 7 to windows 8


Salam semua pembaca sekalian, Pada Entri kali ini Syok akan berkongsi tentang cara mengubah window 7 kepada window 8. Bila window akan dilancarkan? 

Ketika Consumer Electronics Show (ECS) 2011 pihak microsoft mengatakan Window 8 akan dilancar samada tahun 2012 atau selepas itu.

Window 8 akan memberi kelebihan jaringan kepada system-on-a-chip (SOC) and mobile ARM processors.
Terjah juga tentang Window 8

Menurut khabar dikatakan dokumen berkaitan window 8 telah bocor dinternet. Disengaja atau tidak belum dapat dipastikan. Namun dikhabarkan window 8 nanti akan mengunggulkan aplikasi sensor, Global Positioning System (GPS) dan sebagainya.


Banyak rumor yang tersebar di internet tentang versi window 8 ini. Namun sebenarnya ini bukan merupakan rumor lagi, tapi Syok dapati Window 8 Build 7955 telahpun bocor di internet.

Bagi pembaca yang ingin mengubah windows 7 menjadi mirip dengan windows 8 anda dapat menggunakan skin pac yang dapat didownload dari laman web deviantart.com
Jangan Lupa juga terjah Keperluan Untuk Install window 7

Dilaman web ini ada juga  tutorial untuk ubah window 7 kepada window 8. Cuma syok tidak menjanjikan jaminan bebas risiko kepada computer atau laptop berkenaan tutorial ini.Sekian dan selamat mencuba.

0 komen ! anda pula ?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !