Recent Posts

Like This Blog ?

Khamis, 28 Oktober 2010

Jam Pengesan WiFi (WiFi Detector Watch)



Adakah anda pernah menunggu berjam-jam lamanya dan membuang masa sebelum menuju ke lapangan terbang? Atau mungkin anda sering singgah di suatu tempat dan tidak mengenali persekitarnya. Seperti kebanyakan orang yang mempunyai laptop perlu untuk mendapatkan beberapa pekerjaan yang dilakukan. Adakah anda sering menggunakan waktu terbuang dengan mencari kemudahan WiFi untuk menyemak e-mail, menguruskan kerja atau bersosial di laman2 sosial seperti facebook. Maklumlah, facebook kini menjadi kegilaan ramai.






Sekarang anda  dengan mudah boleh mengesan WiFi di sesuatu kawasan dengan hanya menggunakan jam yang direka khas. Anda tidak perlu menyusahkan diri membuka laptop hanya untuk mencari WiFi. Pada sentuhan butang, jam ini mempunyai beberapa butan dan ia mempunyai skrin yang memaparkan kekuatan Sambungan WiFi tempatan hingga 100 meter jauhnya. Anda boleh melihat semua titik sambungan yang sedia dan pilih lokasi yang terbaik untuk digunakan.








WiFi Mendeteksi Watch juga merupakan arloji tampan dengan semua fungsi yang anda inginkan. Selain untuk masa, ciri-ciri penggera, stop watch, pemasa undur, berpadu pada jam, masa dual, memori lap, mod zon waktu dunia dan kalendar. Ini juga yang tahan jatuh dan tahan air sehingga 100 meter.


Jadi, apabila anda berada di tempat yang asing dan perlu melakukan beberapa e-mel minit terakhir atau bekerja pada projek penting, jangan lupa untuk menggunakan WiFi Mendeteksi Watch sbelom mmbuka laptop anda...





Ciri-ciri:

Watch Ciri-ciri: Chronograph, Countdown, Penggera, Statistik berbunyi, Dual       Time, Memori Lap.
Pengesanan wifi
Mengesan gangguan intensitas isyarat 2.4GHz
Mengesan AP stesen lebih dari 100 meter di luar bilik
Anti-statik dan Shock Proof
100 Meter Tahan Air


http://www.cgets.com/WiFi-Detecting-Watch.html

0 komen ! anda pula ?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Sponsor Post !